Září 13, 2017

Důležité

Co by jste měli znát před servisem Vašeho zařízení u nás?

1. Při opravě Vašeho zařízení neodpovídáme za případnou ztrátu dat uložených v zařízení, které zákazník předává k opravě.
Zákazník je povinen si osobní data uložená v zařízení před opravou zálohovat.
Zákazník se musí před předáním zařízení k opravě ujistit, že veškerá jeho data jsou zálohována.

2. Zařízení bude převzato k opravě bez příslušenství a to konkrétně bez obalu, USB kabelu, dobíjecího adaptéru a SIM karet. 

Komunikace přes Web chat

chtěli bychom Vás poprosit v rámci zkvalitnění odpovědí na chatu (dole v pravém rohu) o napsání Vaší e-mailové adresy do kolonky e-mail.
Je možné, že Vaši zprávu jsme obdrželi po pracovní době nebo nastaly případné komplikace na webové stránce.
Když tento e-mail zadáte, přijde nám upozornění a my jsme schopni odpovědět na Váš dotaz.


Děkujeme za pochopení.

Centrum nastavení ochrany osobních údajů

Smartsupp

Osobní údaje zpracovává Smartsupp.com, s.r.o., DIČ CZ03668681 (dále jako "Smartsupp") jako zpracovatel osobních údajů pro majitele webových stránek, který je správcem osobních údajů. Smartsupp zpracovává osobní údaje v souladu s GDPR. Informace o tom, jak Smartsupp chrání a zpracovává osobní údaje můžete najít na www.smartsupp.com/cs/privacy. Zpracování vašich osobních údajů je potřebné k poskytnutí zákaznické podpory. Pokud máte dotazy ohledně zpracování osobních údajů, nebo chcete vyžádat nebo smazat vaše osobní údaje, kontaktujte prosím majitele webových stránek.

ssupp.chatid,ssupp.vid

Kontaktní formulář

Využívaní kontaktní formuláře (vyplněním osobních údajů) nám dobrovolně sdělujete své osobní udaje a to jméno, příjmení a email. Tyto osobní údaje jsou důkladně uschovaný. Pokud máte dotazy ohledně zpracování osobních údajů, nebo chcete vyžádat nebo smazat vaše osobní údaje, kontaktujte prosím majitele webových stránek.

wp.mail

Translate »