Samsung Galaxy S21

Jak probíhá oprava na dálku?

    • Objednáte si opravu konkrétního zařízení na našich stránkách Mbzone.cz v kategorii Servis.

    • Když nám přijde oznámení o Vaší objednávce, budete kontaktováni naším pracovníkem,
      který se s Vámi domluví na přibližnou hodinu kdy budete k zastižení na dané adrese.
      ...a o zbytek se už postaráme my! 
    • Telefon bezpečně zabalíte do něčeho měkkého (bude nejlepší, když to bude třeba bublinková folie nebo cokoli jiného... )
      a uložíte ve vhodné krabici.
    • Až k nám dorazí Vaše zařízení bude informovaní o doručení k nám a bude Vám zaslán email o stavu zařízení při převzetí do zařízení (fotodokumentace).Vždy se snažíme, o co nejrychlejší opravy (cca 3 dny) nejpozději do 7 pracovních dnů (pokud nebude možné toto rozmezí splnit budete předem informovaní.)
    • Před každou opravou naši profesionální technici provádí zdarma diagnostiku telefonu, aby zjistili pravou příčinu poruchy.
      Pokud by se zjistilo, že je vada v jiné části telefonu, než kterou jste uvedli v průvodním listu, 
      budeme Vás neprodleně s touto informací kontaktovat a popřípadě se domluvíme na dalším postupu.
    • Po opravě Vám ihned zašleme opravený telefon kurýrem PPL (ZDARMA - hradíme MY :D). 
    • Součástí balíčku, který Vám zašleme zpět bude i daňový doklad.

Jaká je cena opravy?

Ceny telefonu najdete u nás na stránkách https://www.mbzone.cz/servis 
Pokud nenaleznete ceny opravy  neváhejte nás kontaktovat telefonický 
+420 601 335 658+420 737 945 400 na email info@mbzone.cz.

Cenu Vám rádi sdělíme.


* Balení:

Telefon nebo tablet  pečlivě zabalte do  něčeho měkkého (bublinková folie, skartovány papír, apod..) ,
aby se utlumily možné nárazy při přepravě.
Mobil, tablet obalený měkkým materiálem dejte do krabičky, nebo ho ještě obalte kartonem. 




Ano, až tak jednoduché! Vyzkoušejte to, jako lidé před Vámi a buďte i Vy u nás spokojeni... 
!!!NEZAPOMEŇTE PŘEPRAVA JE ZDARMA!!!